ZitatOriginal von N30
wann is denn fristende überhaupt. bzw. welchen tag haben wir?
Freitag 28.03.2014 17.00 Uhr fristende
heute ist donnerstag 19:35. also noch genügend zeit
ZitatOriginal von N30
wann is denn fristende überhaupt. bzw. welchen tag haben wir?
Freitag 28.03.2014 17.00 Uhr fristende
heute ist donnerstag 19:35. also noch genügend zeit
ZitatOriginal von N30
jo verpeil mal und so.
tu das nicht
ZitatAlles anzeigenDisclaimer
Goat Simulator is a small, broken and stupid game. I t was made in a couple of weeks so don’t expect a game in the size and scope of GTA with goats. In fact, you’re better off not expecting anything at all actually. To be completely honest, it would be best if you’d spend your $10 on a hula hoop, a pile of bricks, or maybe a real-life goat.
FAQ:
Q: bro are u srs
A: Yes.
Q: When is the release date?
A: It will be out on Steam April 1st.
Q: Will there be multiplayer?
A: Sadly there will be no multiplayer, we are using NVIDIA PhysX and Apex for our in-game physics, which gives us amazing and realistic physics, but it would synchronise terribly in multiplayer. With multiplayer, we'd have to remove 90% of the physics, all destructible objects and a lot of our favorite features.
Q: Mac/Linux?
A: We don’t have any plans for Mac/Linux support at this time, but if it’s requested a lot, we might add it after release.
Q: Can we monetize off of gameplay videos we make on youtube/twitch?
A: Yes, just as long as you give credit to us for the game, you may get as rich as you want through gameplay videos, reviews, previews and the like.
Q: I have an idea! Add open world and police and animal control and spaceships…
A: Goat simulator was made as a small game jam game and that’s how we want to keep it. We will polish the game up (but keep the funny bugs of course!), but we want to keep the core gameplay small and silly. Hopefully the game can make you laugh for an hour or something. We are, however, working on Steam Workshop support so people can edit in their own levels in the game!
Q: Does a Goat Simulator really need a wiki?
A: Goats are more complex than you think: link
einfach zu gut der typ
Ist doch beides richtig gut geworden
Ist doch ganz gut geworden
Nehm n vocoder. klingt eh cooler
Du musst eben die richtige Tonart treffen also wenn du n billigen heulsußen beat hast wird das meistens a moll sein. Aber du solltest es ja eigentlich auch hören was passt und was nicht.
Skills+Erfahrung brauchst. Den Rest hast schon. Ich hoffe alles legal
und was is mit charlie daniels?
ZitatOriginal von amaze
Ich find Drums echt am schwersten weil die wirklich nach was klingen müssen, bei "Synthies" ist das ja eher so: krass wie hast du denn den kaputten Sound hinbekommen
ja hats sind schon leicht. snare und kick haben halt eine besondere attack. und besonders der kick sollte satt klingen. ich mag elektronische kicks eigentlich darum bin ich mit meinem ganz zufrieden
ZitatOriginal von Emma Skulin
dropbox?
Das. Ist eh immer praktisch
Schneidet für die snare pisse zu psss. also p für attak und ss für die decay. + reverb auf die Höhen. Kick muss man wirklich wissen wie.
Hats aus nem schönen part der möglichst wie weißes rauschen ist, attak hoch und highpass+etwas reso.
Macht mal was ich weiß es ist noch bis Freitag Zeit aber ich bin schon so gespannt
ZitatOriginal von Claude Gable
da hätte ich gern direkt mal die .flp oder so
jo hab extra mehrer versionen gespeichert und die schritte auf dem mixer channel gelassen die ich mit edison gecuted habe. kann es dir aber auch erklären
danke für das feedback
primatune passt der beat flow und video einfach richtig geil
aoe2hd, hl2dm, killing floor
Jaaaeeii